Ana Sayfa Arama Video
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kayserili cimnastikçiler Türkiye üçüncüsü oldu

Bolu’da düzenlenen Artistik Cimnastik Okul Sporları Türkiye Şampiyonası’nda, Kayseri’yi temsil

Bolu’da düzenlenen Artistik Cimnastik Okul Sporları Türkiye Şampiyonası’nda, Kayseri’yi temsil eden Sporcu Eğitim Merkezi (SEM) sporcuları takım halinde üçüncü olarak bronz madalya kazandı.

13-15 Mayıs tarihleri arasında Bolu’da düzenlenen Artistik Cimnastik Okul Sporları Türkiye Şampiyonası’nda, Kayseri’yi temsil eden SEM sporcuları Hüseyin Emir Cünedioğlu, Hüsnü Aktaş ve Onurhan Demir, milli takım antrenörleri ve TOHM Antrenörleri Baran Atay ile Buse Atay eşliğinde önemli bir başarıya imza attı.

Üst düzey rekabetin yaşandığı Gençler kategorisinde Kayserili sporcular, takım halinde Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalyanın sahibi oldu.