Belediyeden yapılan açıklamada, ekipler tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında yolların daha güvenli ve modern hale getirildiği belirtildi.
Açıklamada, “Şehrimizin ulaşım konforunu artırmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Ekiplerimiz tarafından gerçekleştirilen asfalt serim çalışmalarımızla yollarımızı daha güvenli ve daha modern hale getiriyoruz.” ifadelerine yer verildi. Kent genelinde ihtiyaç duyulan bölgelerde yol yenileme ve asfalt çalışmalarının devam edeceği kaydedildi.

