Belediyeden yapılan açıklamada, “Türk Halk Müziği Konserimizi gerçekleştirdik. Anadolu’nun ezgilerini hep birlikte dinlediğimiz gecede sanatçılarımıza ve bizleri yalnız bırakmayan tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyoruz. Kültür ve sanatla yaşayan bir Afyonkarahisar için çalışmalarımıza devam ediyoruz.” ifadelerine yer verildi.
Konserde birbirinden değerli eserler seslendirilirken, vatandaşlar keyifli anlar yaşadı. Belediye yetkilileri ise kültür ve sanat etkinliklerinin kentte devam edeceğini belirtti.

