Türkiye Bisiklet Federasyonu faaliyet programı kapsamında düzenlenen Frig Vadisi Dağ Bisikleti Müsabakaları, yoğun katılım ve çekişmeli yarışların ardından tamamlandı. Afyonkarahisar’ın doğal ve tarihi dokusuyla dikkat çeken Frig Vadisi parkurunda gerçekleştirilen organizasyona, Türkiye’nin 14 farklı ilinden toplam 109 sporcu katılım sağladı. Yarışlar, U-11, U-13, U-15 ve U-17 yaş kategorilerinde ayrı etaplar halinde düzenlenerek genç sporculara farklı yaş gruplarında mücadele etme imkânı sundu. Zorlu parkurda pedal çeviren sporcular, hem dayanıklılık hem de teknik becerileriyle izleyenlerden alkış toplarken, yarışlar boyunca kıyasıya rekabet yaşandı. Müsabakalar sonunda dereceye giren sporcular için ödül töreni düzenlendi.
ORGANİZASYON FRİG VADİSİ’NİN TANITIMI AÇISINDAN ÖNEMLİ BİR ROL ÜSTLENDİ
Sporculara madalya ve ödülleri; Vali Yardımcısı Yalçın Sezgin, İhsaniye Kaymakamı Koray Yanıktepe, GSB İl Müdürü Nedim Aslan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Yusuf Altın, İhsaniye Belediye Başkanı Emine Gökçe ile Yaylabağı, Kayıhan ve Gazlıgöl belediye başkanları tarafından takdim edildi. Yetkililer, organizasyonun hem genç sporcuların gelişimine katkı sunduğunu hem de Frig Vadisi’nin tanıtımı açısından önemli bir rol üstlendiğini ifade ederek tüm sporcuları gösterdikleri performans ve centilmence mücadelelerinden dolayı tebrik etti.

