Enerjik performansları ve sevilen şarkılarıyla büyük beğeni toplayan grup, konser sonrası Afyonşehir mikrofonuna özel açıklamalarda bulundu.
Grup üyeleri yaptıkları açıklamada Afyonkarahisar’da sahne almaktan büyük mutluluk duyduklarını belirterek şu ifadeleri kullandı: “Çok iyi bir sahneydi. Afyon ikinci evimiz oldu diyebiliriz. Çok sık geldim Afyon’a, her gelişimizde de çok güzel bir seyirci ile karşılaşıyoruz. İş eğlenceye dönüyor, çok şanslıyız. Afyon’da çalmaktan çok mutluyuz. Buranın enerjisi bir farklı. Seyircinin yanında lezzetleri de şahane; sucuğu ve lokumu çok seviyoruz.”
Festival alanındaki coşku, Mary Jane’in sahnesiyle ikinci gününde de hız kesmeden devam etti.

