Ana Sayfa Arama Video
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Vali Aktaş, Yeni Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesinde incelemelerde bulundu

Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş, inşaat çalışmaları tamamlanan ve hafta başı itibarıyla hasta kabulüne başlayacak olan Afyonkarahisar Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesinde incelemelerde bulundu.

Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş, inşaat çalışmaları tamamlanan ve hafta

Hastanede yürütülen son hazırlıkları yerinde inceleyen Vali Aktaş, yetkililerden çalışmalar hakkında bilgi aldı. Engelli ve çocuk hasta üniteleri, ameliyathaneler ve poliklinik alanlarını gezen Aktaş, sağlık tesisinin ağız ve diş sağlığı alanında önemli bir ihtiyacı karşılayacağını ifade etti.
MODERN ALTYAPI VE GENİŞ TEDAVİ İMKANİ
Güçlü ve modern altyapısıyla dikkat çeken hastanenin geniş tedavi imkânlarıyla vatandaşlara hizmet vereceğini belirten Vali Aktaş, sağlık yatırımlarının Afyonkarahisar’a değer kattığını söyledi.
Vali Dr. Naci Aktaş yaptığı değerlendirmede, hafta başından itibaren hasta kabulüne başlayacak olan hastanenin şehir ve vatandaşlar için hayırlı olmasını temenni etti.