Ana Sayfa Arama Video
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

“Zaferin İzinde Yolculuk” projesiyle öğrenciler tarihle buluşuyor

Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş himayelerinde yürütülen “Zaferin İzinde Yolculuk” projesi kapsamında öğrenciler, Milli Mücadele ruhunu yerinde tanımaya devam ediyor.

Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş himayelerinde yürütülen “Zaferin İzinde Yolculuk”

Proje kapsamında İbrahim Evren Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, İstiklal Tanıtım Merkezi’ni ziyaret etti. Programa İl Milli Eğitim Müdürü Miraç Sünnetci, Müdür Yardımcısı Musa Dinçgez ile Şube Müdürü Hayati Duman da katıldı. Gerçekleştirilen ziyarette öğrenciler, panoramik gösterimler, interaktif uygulamalar ve rehber anlatımları eşliğinde Kurtuluş Mücadelesi’nin önemli dönüm noktalarını yakından tanıma fırsatı buldu. Cumhuriyet’in kazanıldığı topraklarda tarihle iç içe bir öğrenme deneyimi yaşayan öğrenciler, bağımsızlık mücadelesine dair önemli bilgiler edindi.
‘MİLLİ BİLİNÇ VE TARİH ŞUURU HEDEFLENİYOR’
İl Milli Eğitim Müdürü Miraç Sünnetci yaptığı açıklamada, öğrencilerin milli ve manevi değerlerine bağlı bireyler olarak yetişmesinin önemine dikkat çekti. Sünnetci, “Valiliğimiz koordinasyonunda yürütülen ve üç eğitim-öğretim yılını kapsayacak şekilde planlanan ‘Zaferin İzinde Yolculuk’ projemiz, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda öğrencilerimizin yalnızca akademik değil, milli bilinç ve tarih şuuru ile de donatılmasını hedefliyor” ifadelerini kullandı. Yerinde öğrenme temelli projenin gençlerin gelişimine önemli katkılar sunduğunu belirten Sünnetci, emeği geçen herkese teşekkür etti.
“Gençlerimizi geçmişten aldığı güçle geleceğe hazırlamaya devam ediyoruz” mesajının verildiği ziyaret, toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.