Komisyon tarafından yapılan değerlendirme sonucunda Görsel Eser kategorisinde ilkokul düzeyinde Şuhut Karaadilli İlkokulu öğrencisi Ayşe Sare Aslan, ortaokul düzeyinde Dazkırı Çamlık Ortaokulu öğrencisi Kaan Hozer, lise düzeyinde ise Bolvadin Anadolu Lisesi öğrencisi Melike Yükseldi birinci oldu.
EDEBİ ESER KATEGORİSİNDE BAŞARI
Edebi Eser kategorisinde ise ilkokul düzeyinde Şuhut Yarışlı İlkokulu öğrencisi Mutlu Efe Akpınar, ortaokul düzeyinde İhsaniye Yaylabağı Şehit Ahmet Öztürk Ortaokulu öğrencisi Buğlem Özkan, lise düzeyinde Afyon Lisesi öğrencisi Tuğçe Su Babacan dereceye giren öğrenciler arasında yer aldı. Programda öğrencilerin bağımlılıkla mücadele, sağlıklı yaşam ve bilinçli nesiller yetiştirilmesi konularında ortaya koyduğu duyarlılığın takdir topladığı belirtildi. Yetkililer, yarışmaya katılan tüm öğrencileri, öğretmenleri ve okul yöneticilerini tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
“Sağlıklı Nesil Sağlıklı Gelecek” yarışmasının ödülleri sahipleriyle buluştu
“Sağlıklı Nesil Sağlıklı Gelecek” yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödülleri düzenlenen programla takdim edildi. Programa İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Musa Dinçgez, Yeşilay Afyonkarahisar Şube Başkanı Arif Kavas, Şube Müdürü Mustafa Günay, dereceye giren öğrenciler, veliler, okul müdürleri ve danışman öğretmenler katıldı.

